Perfect strangers

‘De manier waarop hij me kust… dwingend en bezitterig. Zijn kussen zijn hongerig en diep. Het zijn de zoenen van een man die meer wil van een vrouw… Die alles wil… En die niet zal stoppen voor hij alles heeft gekregen.’ Sinds een tragisch voorval dat twee jaar geleden haar hele wereld op z’n kop zette, lukt het schrijfster Olivia Rossi maar niet om ook maar één woord op papier te zetten. Met een gebroken hart en nog altijd achtervolgd door traumatische gebeurtenissen uit het verleden, accepteert ze het aanbod om de zomer in het Parijse appartement van een vriendin door te brengen. Het idee is om haar wonden te laten helen en op zoek te gaan naar nieuwe inspiratie. In plaats daarvan stuit Olivia echter op James, een verleidelijke vreemdeling die een onverwachte en allesoverheersende passie in haar losmaakt. James en Olivia sluiten een pact. Ze vertellen elkaar niets meer dan hun voornamen en storten zich in hun eigen liefdesverhaal. Maar hoe meer tijd ze met elkaar doorbrengen, hoe meer Olivia zich realiseert dat deze zomerliefde veel meer aan het worden is… En ze realiseert zich ook dat de mysterieuze man op wie ze verliefd aan het worden is, niet is wat hij haar voorspiegelt te zijn…

Recensies (9)

Meer recensies

Is Perfect strangers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Perfect strangers