Pie

Pie het avontuur begint is een voorleesboek met kleurrijke prenten. Een prentenboek vol herkenbare situaties voor ouders, om ze een steuntje in de rug te geven tijdens het eerste jaar. Tegelijkertijd ook een leuk en spannend verhaal voor baby tot kleuter.

Een leuk boek voor peuters en kleuters, maar door het gebruik van primaire en secundaire kleuren en de contrastrijke illustraties, is het ook voor baby’s al een interessant boek om naar te kijken.

Het verhaal
Pie komt in de jungle terecht, voor de allereerste keer.
Daar begint haar avontuur, samen met Mam en Pap.
Ze proberen allerlei nieuwe dingen en zien op de weg soms een beer.
Voor alle drie is het leren, maar dat doen ze samen, stap voor stap.

Lokaal
Omdat we aan de toekomst van onze kleine aapjes denken, hebben we er bewust voor gekozen om het boek zo lokaal en verantwoord mogelijk te laten drukken. Zo komen de verhalen op FSC gecertificeerd papier, dat net over de grens bij Groningen wordt gemaakt. Dit zorgt voor minder vervoerskilometers en dus een kleinere ‘global footprint’. Het boek laten we drukken bij één van de groenste drukkerijen in de wereld en dat gewoon in Nederland.

Business & Management
Zwangerschap en geboorte