Pieken en dalen

Spencer Johnson, auteur van de everseller Wie heeft mijn kaas gepikt?, heeft een nieuwe parabel geschreven. In zijn kernachtige stijl presenteert hij het verhaal van een jongeman die ongelukkig in een dal woont en op pad gaat naar de berg waarop een wijze en succesvolle man woont.Deze wijze man leert de jongeman de principes van het omgaan met pieken en dalen in je leven. Hoe kun je tevreden en gelukkig zijn en blijven, ook als het je tegenzit? Hoe kun je moeilijkheden overwinnen en tegenslagen omzetten in succes? De wijze man leert hem een aantal inzichten waarmee hij zijn leven beter kan invullen, zoals het besef dat pieken en dalen altijd aan elkaar verbonden zijn. Pieken en dalen is een simpel maar doeltreffend verhaal, geschikt voor iedereen die in zijn leven moeilijkheden heeft ondervonden en daar beter mee om wil gaan.

Is Pieken en dalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pieken en dalen