Pilaar van mijn leven

De Spaanse Maria is naar de Dominicaanse Republiek gereisd, waar ze de as van haar overleden man Eduardo wil uitstrooien. Een begin van het rouwproces van de weduwe die niets liever wil dan alle mooie herinneringen koesteren maar tegelijk haar eigen leven weer op de rit probeert te krijgen.

De reis is oorspronkelijk bedoeld als afsluiting van een intens verdrietige periode maar blijkt uiteindelijk het begin van een nieuwe levensfase. Het verlangen om terug te keren naar Santo Domingo blijkt zo sterk, dat ze een half jaar later opnieuw haar koff ers pakt ...

Hoogwegt is een meester in het maken van kleurrijke, sfeervolle plaatjes van natuur en cultuur die de lezer het gevoel geeft zelf op reis te zijn.

Marion Hoogwegt (1960) woont meer dan drie decennia in Spanje, waarvan de helft in het levendige Andalusië. Van haar hand zijn
eerder verschenen: Kus uit Spanje (2011), Wind en Water (2015) en Isabel (2018). In het dagelijks leven schrijft ze artikelen voor magazines over Spanje.

Recensies (1)

Is Pilaar van mijn leven het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Pilaar van mijn leven