Pim en Pom in het Rijksmuseum

Pim en Pom in het Rijksmuseum

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Pim en Pom zijn razend benieuwd als ze horen dat de Vrouw naar het Rijksmuseum gaat. Een tentoonstelling over een Gouden Leeuw, die willen ze ook wel zien! Het museum is alleen verboden voor echte dieren, dus ze moeten goed oppassen voor de bewakers. Eenmaal binnen kijken ze hun ogen uit, maar waar is nu de Gouden Leeuw? Ze vragen het aan de hond op de Nachtwacht, maar die weet het niet. Ook de muis, die verstopt zit achter het brood op het schilderij van het Melkmeisje, kan hen niet helpen. En bij het poppenhuis van Petronella Oortman staat ook al geen leeuw. Kun jij Pim en Pom helpen om de Gouden Leeuw te vinden?

Ga samen met Pim en Pom op een knotsgekke reis door het Rijksmuseum en leer alle dieren kennen, die op de meest bekende en geliefde kunstwerken in het museum te zien zijn.
Kind & Jeugd
Volt
13 augustus 2019

Lezersrecensies (1)

Goud

door: Els Van Haute 2 likes
Pim & Pom in het Rijksmuseum op zoek naar de Gouden Leeuw, concept en samenstelling: Gioia Smid en tekeningen: Fiep Westendorp Fiep is al een tijdje overleden (jammer genoeg) en toch blijft er boek na boek van haar verschijnen. Als fan probeer ik het een beetje bij te houden en ik kan u verzekeren...