Gelezen 25 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 2 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 3   Topics 0
Pip
Pip McCabe roept vaak en hard dat ze geen man nodig heeft en dat geld haar evenmin interesseert. Als clown verdient ze genoeg om de rekeningen te kunnen betalen. Ze neemt haar baan serieus, of ze nu moet optreden voor verwende rijkeluiskinderen of in het kinderziekenhuis. Zolang ze maar niet rood staat, zal het wel loslopen, denkt ze. Ze heeft geen tijd voor een man, en een kinderfeestje is ook niet echt de ideale plek voor romantiek.
Zac Holmes heeft een succesvolle carri , een prachtig appartement en een schat van een zoon, de zesjarige Tom. Hij vindt dan ook dat hij het prima voor elkaar heeft, en zijn vrijgezellenleven bevalt hem uitstekend.
Als Zac en Pip elkaar voor het eerst ontmoeten, is het allesbehalve liefde op het eerste gezicht. Wat kunnen tenslotte de overeenkomsten zijn tussen een clown en een accountant? Toch hebben de twee meer gemeen dan ze denken…
‘Freya North schrijft origineel, pittig, t grappig en menselijk. Alsof je er een vriendin bij hebt.’ Flair

Harmien Robroch
Meulenhoff Boekerij