Fen

Fen

Gelezen 18 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Literatuur & Romans Spots 3   Topics 0
Fen McCabe, 28, is eigenlijk maar op man verliefd geweest. Tot grote frustratie van haar twee zussen is het een 19de-eeuwse beeldhouwer, Julius Featherstone. Fen begint aan haar nieuwe baan bij Trust Art terwijl ze droomt van haar held en zijn onvindbare meesterstuk. Haar familie en vrienden dromen juist dat ze een levende, echte man ontmoet.
Matt Holden, bijna 30, is redacteur van het tijdschrift van Trust Art. Hij is net weer single, en heeft de opdracht van zijn huis-genoot Jake om het leven - en vrouwen - even niet zo serieus te nemen. Maar dan ontmoet Matt Fen.
James Caulfield, net geen 50, is tuinier in Derbyshire. Zijn financi zijn een puinhoop en hij is doorlopend bezig de avances van diverse vrouwen te ontlopen. Om zijn financi situatie te verbeteren, zal hij de kleine Featherstones die hij bezit, moeten verkopen. En wie kan hem beter adviseren dan Fen?
Fen wordt heen en weer geslingerd tussen het opwindende Londen en de kalme schoonheid van Derbyshire, tussen Matt en James. Is het mogelijk om tegelijk op twee heel verschillende mannen te vallen?
Over de andere boeken van Freya North:
'Freya North schrijft origineel, pittig, t grappig en menselijk. Alsof je er een vriendin bij hebt.' Flair
'Passie, schuldgevoelens, jaloezie, liefde en seks, plus een hoop humor. Freya North doet het weer, alleen nog beter.' Express

Meulenhoff Boekerij
01 januari 2002