Planeten en aspecten in de horoscoop

Astrologisch gezien bevat ieder moment in de tijd de mogelijkheden voor een specifiek aantal bepalende karakteristieken. Om bijvoorbeeld een inzicht te krijgen van het beeld dat ontstaat als de zon zich in Ariës bevindt en de maan in Aquarius een vierkant met Mars maakt, kan het nodig zijn al het andere dat deze configuratie mede kan beïnvloeden, eveneens in ogenschouw te nemen.
Iedere leerling in de astrologie zou telkens weer moeten doen alsof hij een ziel was op zoek naar een geschikt geboortemoment. Een geboortehoroscoop mag dan niet tot in de kleinste bijzonderheden de bedoelingen van de ziel verwezenlijken, maar de aspecten die men er ongevraagd bij krijgt, hebben nut.
Voor een ieder die zijn inzicht in hoe mens en universum gezamenlijk uitdrukking geven aan de heerlijkheid van de goddelijke openbaring wil verdiepen, zal dit boek een grote steun zijn.' - Aldus Marcia Moore in haar voorwoord.
Dit standaardwerk Planeten en aspecten in de horoscoop is jarenlang niet beschikbaar geweest in Nederland. Gelet op de grote vraag is thans een herdruk van dit in 1974 verschenen boek beschikbaar.

Religie & Spiritualiteit
Astrologie
Uitgeverij Hajefa
07 november 2001
07 november 2001

Reacties op: Planeten en aspecten in de horoscoop