Plantchemie_omslag voor_HR

Plantchemie

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 3
Artikelen 1 Newsroom 3   Topics 0

Een groene tuin is een schatkamer vol natuurlijke ingrediënten. Dit boek is voor de doe-het-zelf-tuinier die houdt van experimenteren en graag gebruikmaakt van de natuurlijke kringloop in de tuin. Meng je eigen compost en potgrond, brouw gier, knoflookspray en anti-jeukzalf. In dit praktische boek verklappen we je de geheimen van de werkzame stoffen in je tuinplanten. Met chemie uit eigen tuin kun je op een natuurlijke manier je planten voeden en plagen bestrijden. Je maakt je eigen plantaardige mest, antislakkenspray en bodem-verbeteraar. Je planten worden bloemrijker en je groenten nog lekkerder. Haal de kracht uit de tuin ook in huis. Maak bijvoorbeeld biologische kleurstof, allesreiniger of aftersun.

Natuur
Tuinieren
KNNV Uitgeverij
15 juli 2021
15 juli 2021

Door dit boek krijg je zin om te gaan tuinieren

door: Merel Plat 1 like ebook

Hou je van tuinieren en heb je interesse in afval verminderen en circulair leven? Dan zul je Plantchemie zeker interessant vinden. In dit kleurrijk vormgegeven boek laat Katja Staring (journalist, fotograaf en buitenmens) zien hoe je bij het tuinieren gebruik kan maken van de natuurlijke kringloop....

Reacties op: Plantchemie