Poetry Sucks

Ik heb geprobeerd mijn lot en emoties te verwerken als een stoere vent, dus om ze te negeren. Later als een boos mens om ze de schuld te geven van mijn ellendig leven. Nu gebruik ik mijn om van dat leven een succes te maken. Emoties en de strijd, verwoord in een stukje tekst, dat is Poetry Sucks.

Peter J. Pakvis is geboren op 10 juli 1959 in Groningen. Het niet-alledaagse leven en gebeurtenissen zetten hem vaak (te laat) aan het denken. Niet zo vreemd, dat doen meer mensen. Maar nadat hij in 2005 de diagnose ADHD krijgt, begint hij te begrijpen waarom zijn niet-alledaagse leven vaak ontaarde in een alledaagse ramp. Behalve dat hij nu weet hoe dat komt, is hij er ook wat mee gaan doen. Nu schrijft hij zijn ervaringen zo poëtisch mogelijk op en deelt het met jullie. Maar anders is Peter ook wat met zijn ervaringen gaan doen. In het dagelijks leven is hij sinds 2010 ADHD Coach, NLP Practioner en heeft hij samen met zijn tweede vrouw een stichting voor en door lotgenoten.

Poëzie
Poezie