Poolboy

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
"Hier op het platteland waren niet zoveel mannen, en het zien van deze jonge man deed een verlangen in mij ontwaken. Ik had zin om meer te zien van zijn halfnaakte, stevige lichaam. En natuurlijk moest het zwembad ook nog schoongemaakt worden."

Een jonge vrouw mag een broeierige zomer in een afgelegen huis buiten de stad doorbrengen, op voorwaarde dat zij het huis onderhoudt. Inclusief het zwembad. Wanneer een aantrekkelijke man aanbiedt haar daarmee te helpen, ontstaat een zinderend avontuur in het prieeltje naast het zwembad.

De novelle is uitgegeven in samenwerking met de Zweedse filmproducente Erika Lust. Haar doel is het schetsen van de natuur en verscheidenheid van de mens door middel van verhalen over passie, intimiteit, liefde en lust in een samenspel van krachtige verhalen en erotiek. Anita Bang schrijft erotische verhalen en heeft ook geschreven onder de naam Anna Bridgwater. Ze komt uit Denemarken.

Feelgood
08 januari 2020