Prachtige zonde

~ Mila ~ Geheimen. Leugens. Bedrog. Het is allemaal onderdeel van zijn wraak, net als ik. Hij ontvoerde me, gebruikte me als een van zijn pionnen door me in een huwelijk te dwingen waar ik niets mee te maken wilde hebben. Ik moest mijn naam ondertekenen op de stippellijn, en nu bezit hij mij ... lichaam, geest en ziel. Dat is waarom ik vluchtte. Ik moest ontsnappen aan het monster wiens aanraking me vernietigde. Loskomen van de man die me verleidde, het beest dat me de smaak van de duisternis gaf. Maar nu verlang ik ernaar. Ik heb het nodig. Ik heb hem nodig. En nu ben ik van hem om mee te gebruiken... tot ik breek. ~ Saint ~ Afleiding. Verslavend. Giftig. Mila was niet bedoeld om meer te zijn dan een handtekening, een mooi geheim, een vrouw zonder stem. In plaats daarvan werd ze een verslaving, een complicatie die me alles kon kosten - een prijs die ik niet bereid was te betalen ... totdat ze van me wegliep. Nu, is het spel veranderd, en de inzet is veel hoger. Ze denkt dat ze het ergste van me gezien heeft, overtuigd dat ik niet gemener en wreder kan zijn. Maar ik sta op het punt om haar te bewijzen hoe verkeerd ze het heeft, want ik riskeer alles om te krijgen wat ik wil... Wraak... en mijn vrouw.

Is Prachtige zonde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Prachtige zonde