Preppy

Rank 5827 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0

Samuel Clearwater, A.K.A Preppy, houdt van vlinderdassen, pannenkoeken, bretels, goede vrienden, leuke momenten, goede drugs en een goede wip. Hij had een helse jeugd achter de rug en leeft het leven dat hij zich altijd had voorgesteld. Als hij een meisje ontmoet, een junkie die op het punt staat alles te beëindigen, is hij verscheurd tussen zijn gevoelens voor haar en de verlammende angst dat zij degene zou kunnen zijn die een einde maakt aan het leven waar hij van houdt. Andrea 'Dre' Capulet is uitgeput en moe. Moe van haar zoektocht naar haar volgende fix. Moe van het doen van dingen die haar maag doen draaien. Moe van het kijken in de spiegel naar de weerspiegeling van de persoon die ze is geworden. Net als ze besluit er een einde aan te maken, ontmoet ze een man die de loop van hun beide levens voorgoed zal veranderen. En hun dood. Voor de meeste mensen is de dood het einde van hun verhaal. Voor Preppy en Dre was de dood slechts het begin. Dit is het vijfde boek in de King Series en het is bedoeld om te lezen na Bear.

King (5)
SVM Publishing