Prille Liefdes - Trotse miljardairs

Prille Liefdes - Trotse miljardairs

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Zullen deze trotse mannen voor de liefde kiezen?

(1) ROMANCE OP STAND - Catherine George
Joanna heeft schoon genoeg van mannen die achter haar familiefortuin aan zitten. Gelukkig hoeft ze daar bij de sexy tuinman March niet bang voor te zijn, want hij weet niet wie ze is. Dan blijkt dat hij niemand minder is dan Lord Arnborough! Wat haar betreft het einde van hun prille relatie - zij is immers vér beneden zijn stand...

(2) ONMOGELIJKE BEGEERTE - Trish Morey
Angie raakt door een fout in het ziekenhuis zwanger van het kind van een ander stel. Ze besluit het kindje te krijgen en over te dragen aan de ouders. De vader, de onweerstaanbare miljardair Dominic Pirelli, is inmiddels weduwnaar en denkt dat ze alleen maar op zijn geld uit is. Maar ze komt pas echt in de problemen als ze verliefd op hem wordt!

(3) DRAAIERIG VAN GENOT - Kate Hardy
Daisy is meestal onder de attracties van haar kermismuseum te vinden, met smeer op haar gezicht en een moersleutel in haar handen. Zo treft Felix Gisbourne haar aan wanneer hij haar ontmoet om een investering te bespreken. Daisy valt als een blok voor de knappe tycoon... Moet ze nu haar noodlijdende museum redden of haar hart laten spreken?

Deze verhalen zijn eerder verschenen.
Romantiek
Romantiek