Prinses Maan en de heerser van het duister

Gelezen 22 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 38 Favoriet 1 Recensies 14
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0
Vechtend voor haar leven in een gevangeniskamp onder de grond, vreest Maan voor maar één man, de master. Maar als Maan ontsnapt komt ze er achter dat er veel ergere dingen zijn om bang voor te zijn. Ze blijkt over bijzondere krachten te beschikken en moet leren daarmee om te gaan. Daarbij komt ze voor diverse grote krachtmetingen te staan. Wie zijn haar echte vrienden en heeft ze nu haar grote liefde gevonden? Of is hij juist haar ondergang? En waar is haar familie?
Tijdens een gevecht op leven en dood komt er een werkelijkheid naar boven die Maan zich nooit had kunnen voorstellen.
In deze spannende fantasyroman schetst Leonie Sophia van den Hoek een bijzondere, mateloos fascinerende wereld.
Leonie Sophia (1992) is geboren in Leiden. Op driejarige leeftijd is ze de vechtsport ingegaan en begon ze met het maken van verhaaltjes in schriftjes. Leonie gelooft dat je alles kunt worden wat je wilt en dat niks te gek is. Ze is fantasyfan, psycholoog, zeebioloog, wetenschappelijk onderzoekster, beveiliger, schrijfster en gelukkig getrouwd.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy