Pumps, pillen & popcorn

Pumps, pillen & popcorn

Gelezen 17 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 4
Feelgood Lijsten 1 Spots 1   Topics 0
Bijna dertiger Emma is over het algemeen best tevreden met haar leven. Ze heeft het naar haar zin op haar werk, heeft een knappe – tijdelijke - werkgever, leuke collega’s en is erg toegewijd aan haar patiënten. Aan het einde van een lange werkdag vind ze het heerlijk om naar een goede feelgood-film te kijken, maar meestal pas nadat ze haar work-out heeft gedaan. Dat laatste doet ze samen met haar personal trainer Bart, die volgens haar tweelingzus Isabel een oogje op Emma heeft.
Ondanks de afspraak met zichzelf, dat ze voorlopig even genoeg heeft van mannen, kan ze er eentje niet uit haar hoofd zetten: Pim, de broer van haar nieuwe beste vriendin Nina. Probleem is alleen dat hij dus op mannen valt. Denkt Emma. Zijn ex heet namelijk Ryan. Dat is toch een mannennaam? Nina wil er weinig over kwijt en de temperatuur in de kamer daalt met veertig graden wanneer Emma zijn naam alleen maar laat vallen. Waarom heeft Nina haar niet verteld dat ze een broer heeft? Waarom wordt ze steeds kwaad als het over Pim gaat? En hoe zit dat met de ex-partner van Pim die Ryan heet? Allemaal vragen in het hoofd van Emma, maar Nina kan niets anders dan haar mond houden.
Veel tijd om er over na te denken heeft Emma echter niet, want ze is hard op weg om haar allergrootste droom waar te maken: professioneel zangeres worden. Ze heeft zich namelijk ingeschreven voor The Voice of Holland.

Angela Stegeman (1979) schreef voor meerdere websites, werkte als bureauredacteur voor de plaatselijke radio- en televisiezenders en is momenteel blogger en recensent bij het onlinemagazine Trotse Moeders. Ze woont met haar man en twee kinderen in Arnhem.
Pumps, pillen & popcorn is haar romandebuut.

Romantiek
Romantiek