Pumps, pillen & popcorn

Pumps, pillen & popcorn

Rank 8452 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 2
Feelgood Spots 1   Topics 0
Bijna dertiger Emma is over het algemeen best tevreden met haar leven. Ze heeft het naar haar zin op haar werk, heeft een knappe – tijdelijke - werkgever, leuke collega’s en is erg toegewijd aan haar patiënten. Aan het einde van een lange werkdag vind ze het heerlijk om naar een goede feelgood-film te kijken, maar meestal pas nadat ze haar work-out heeft gedaan. Dat laatste doet ze samen met haar personal trainer Bart, die volgens haar tweelingzus Isabel een oogje op Emma heeft.
Ondanks de afspraak met zichzelf, dat ze voorlopig even genoeg heeft van mannen, kan ze er eentje niet uit haar hoofd zetten: Pim, de broer van haar nieuwe beste vriendin Nina. Probleem is alleen dat hij dus op mannen valt. Denkt Emma. Zijn ex heet namelijk Ryan. Dat is toch een mannennaam? Nina wil er weinig over kwijt en de temperatuur in de kamer daalt met veertig graden wanneer Emma zijn naam alleen maar laat vallen. Waarom heeft Nina haar niet verteld dat ze een broer heeft? Waarom wordt ze steeds kwaad als het over Pim gaat? En hoe zit dat met de ex-partner van Pim die Ryan heet? Allemaal vragen in het hoofd van Emma, maar Nina kan niets anders dan haar mond houden.
Veel tijd om er over na te denken heeft Emma echter niet, want ze is hard op weg om haar allergrootste droom waar te maken: professioneel zangeres worden. Ze heeft zich namelijk ingeschreven voor The Voice of Holland.

Angela Stegeman (1979) schreef voor meerdere websites, werkte als bureauredacteur voor de plaatselijke radio- en televisiezenders en is momenteel blogger en recensent bij het onlinemagazine Trotse Moeders. Ze woont met haar man en twee kinderen in Arnhem.
Pumps, pillen & popcorn is haar romandebuut.

Romantiek
Romantiek
Ellessy relax
01 mei 2020

Recensies

Anoeska Auteur

Heerlijke zomerse roman

door: Anoeska 1 like
In 'pumps, pillen & popcorn' maken we kennis met de vriendinnen Emma en Nina. Het boek volgt beide meiden vanuit hun eigen perspectief. Deze roman gevuld met liefde en humor, neemt je mee in het dagelijkse leven van beide meiden. Zowel hun liefdesleven, als dromen maar ook hun onzekerheden worden...

fijn boek!

door: Jaimy Smeets 1 like
Angela Stegeman - Pumps, pillen en popcorn. De titel én de cover spraken me meteen aan. Dit plaatje schreeuwde mijn naam! Ik was dan ook blij dat ik een recensie-exemplaar kreeg van Angela Stegeman en uitgever Ellessy. Emma is een bijna dertiger die werkt als apothekers-assistente, gek is op...