Quantumveilig

Technologie heeft een grote impact op de samenleving. Er bestaat een arsenaal aan digitale middelen om nieuwe dynamieken tussen mensen mogelijk te maken, te sturen en te monitoren. Dat arsenaal kan gebruikt worden om onze veiligheid te garanderen, maar het kan onze veiligheid op kleine en grote schaal eveneens bedreigen.

Quantumveilig toont helder aan dat als de politie zich niet dringend reorganiseert, ze hopeloos achter de feiten aanloopt en onze veiligheid niet kan verzekeren. Bijgestaan door de inzichten van tientallen experts, laat Steven De Smet zien hoe het wél kan.

Is Quantumveilig het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Quantumveilig