Queen Bitch

Fantasy & SF   Topics 0
De UnknownWorld duizelt van alle veranderingen. Bethany Anne is in de eerste week dat ze ‘wakker’ was al begonnen een verschil te maken.
Nu Amerika goede mannen verliest omdat hun teams geen vampier hebben om hen te helpen, hoopt Frank dat Bethany Anne kan en zal helpen. De American Pack Council heeft interne problemen, is in gevecht met hun eigen ‘jonge en onbezonnen’ Weres die Michaels restricties willen negeren.

Nu niemand Michael meer ziet, begint de angst voor de ‘Boogeyman’, de grote boeman, af te nemen.
Het maakt Bethany Anne niet uit, het betekent dat ze persoonlijk de boodschap zal overbrengen dat er een nieuwe vampier op het toneel is verschenen.

Dit tweede deel in de Kurtherian Gambit serie is het vervolg op ‘Eén met de dood’. Bethany Anne’s verhaal gaat verder in ‘Queen Bitch’, een achtbaan vol actie en een flinke dosis creatief schelden. Bethany Anne’s eerste taak is het opzetten van een team om haar te helpen verandering teweeg te brengen.

Want, of de UnknownWorld het nu wil of niet, er komt verandering.

Fantasy & SF
De Kurtherian Gambit serie (2)
Eduard Meinema
14 december 2020