Rachels geheim

De jaren in Riverhaven - Deel 1

Rachel Brenneman heeft een geheim... Maar als de mysterieuze, zwaargewonde Iers-Amerikaanse rivierbootkapitein Jeremiah Gant in het altijd zo rustige Amish dorpje Riverhaven aankomt, zorgt dat voor beroering en komt haar geheim aan het licht. De kapitein wordt gewantrouwd en zorgt voor chaos en conflict - zeker voor Rachel.

De niet welkome buitenstaander heeft een veilige plek nodig om te kunnen herstellen, voordat hij zijn taak om slaven naar de vrijheid te leiden weer op kan pakken. Noch hij, noch Rachel is voorbereid op de 'verboden' liefde die een bedreiging vormt voor zijn missie, voor het hart van Rachel en voor de leefgewoontes van een gehele leefgemeenschap.

In dit meeslepende eerste boek van de trilogie 'De jaren in Riverhaven' introduceert bestseller auteur BJ Hoff een nieuwe gemeenschap met onvergetelijke karakters, een gevoelige liefdesgeschiedenis en een reis in geloof met mensen die we gaandeweg beter leren kennen en liefhebben.

De andere delen van de trilogie 'De jaren in Riverhaven' zijn:
* Op de proef gesteld (deel 2)
* Rivier van genade (deel 3)

Zoeklicht, Uitgeverij 't
23 maart 2021