Rafe

Rafe

Rank 2176 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Na een vervelende scheiding en een grote verhuizing, gaat ook nog eens uit het niets de inwonende nanny van Sloan Copeland er vandoor. Sloan heeft twee jonge dochters én ze is een van de jongste hartchirurgen van het land. Zonder nanny krijgt ze het allemaal gewoon niet rond.

Via via vindt ze snel een ervaren nieuwe nanny: Rafe Whitcomb. Hij is supergoed met haar dochters, om nog maar te zwijgen van zijn vriendelijke karakter en zijn talent in de keuken. Hij is ook lang, knap, bebaard, gespierd, en van boven tot onder getatoeëerd.

Het duurt niet lang voordat het voor de Copelands voelt alsof Rafe er altijd is geweest. Sloan en Rafe voelen zich heel erg tot elkaar aangetrokken. Maar is Sloan er wel klaar om weer ruimte te maken in haar leven voor een nieuwe man?

Romantiek
Romantiek