Receptloos koken

Met Receptloos koken wil Gilles van der Loo zijn lezers op weg helpen naar een nieuwe manier van denken over het inkopen, opslaan, voorbereiden, koken, restverwerken en bewaren van eten. Hij laat zien hoe je kostenefficiënt met onbewerkte producten aan de slag kunt op een manier die relatief weinig tijd kost en veel ruimte laat voor creativiteit. Je gaat dus goedkoper en gezonder eten, kookt met meer plezier en belast onze planeet minder.
Gilles beweegt weg van het receptgedreven inkopen vóór en maken ván specifieke gerechten, en wil laten zien hoe je kunt leren koken met wat er ís. Centraal in zijn aanpak is door de week heen koken: groot inkopen en met plezier voorbereiden op een dag dat je daarvoor de ruimte hebt, zodat je op andere weekdagen een geweldige maaltijd op tafel zet in minder tijd dan het je zou kosten om langs de supermarkt te gaan.

Is Receptloos koken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Receptloos koken