10_c

Rechteloos

Gelezen 187 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 77 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 2   Topics 0

Een explosie tijdens het bezoek van de Britse premier aan Washington D.C. lijkt te wijzen op een terroristische aanslag. Om de autoriteiten te helpen bij het onderzoek stuurt de Britse geheime dienst een van haar beste agenten naar de Verenigde Staten. Deze Mary Chapman - een ervaren en zeer gevaarlijke agent - komt algauw in contact met Oliver Stone. Maar Stone, die getuige is geweest van de explosie, besluit om samen met de overige leden van de Camel Club zelf op onderzoek uit te gaan. Ze komen erachter dat de daders die avond een ander doelwit voor ogen hadden. En alleen de Camel Club kan nu nog een ramp van ongekende omvang voorkomen.

Thriller
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
01 oktober 2010

Recensies

Wie is de schuldige?

door: Lindy Bolwijn 1 like
Er ontploft een bom in het geliefde park van Oliver, die jaren in dienst is geweest van de overheid. Oliver is getuige en al snel komen de FBI en andere instaties naar hem toe. Oliver gaat uitzoeken voor wie de bom was bedoeld, er worden vele vuile spelletjes gespeeld en hij stuit op de ene na...

afkortingenbrij

1 like
Het verhaal wil maar niet boeien, niet zoals zijn voorgangers die ik wel verslond. Dit vond ik een saai langdradig verhaal met alle geheime diensten die erin voorkomen FBI, CIA, NIC, MI6, NSA, ATF, DEA. Russen, mexicanen, terroristen en veel doden maar het verhaal wordt nergens echt spannend.