Red mijn hond!

Jessie vertelt altijd alles aan haar hond Kaj. Zelfs dat ze Tim uit groep 8 zo leuk vindt. Niemand anders weet dat. Maar dan gebeurt er een ramp. Kaj ontsnapt uit de tuin en gaat achter een kudde schapen aan. En een hond die schapen vermoordt, moet worden afgemaakt... Jessie is wanhopig. Kaj heeft nog maar twee dagen te leven. Ze heeft er alles voor over om hem te redden. Huisarrest. Weglopen. Maar wat moet ze doen als ze op haar vlucht midden in de nacht ontdekt wordt door de zoon van de schapenboer? En als dat ook nog eens Tim is? Hoe red je de liefste hond van de wereld?

Recensies (1)

Is Red mijn hond! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Red mijn hond!