Mijn hele leven heb ik rondgelopen met het gevoel niet compleet te zijn. Het voelde alsof ik niet helemaal meedeed met het leven. Er ontbrak altijd iets aan mijn leven, maar wat dat was, kon ik nooit benoemen totdat ik in 2017 voor het eerst hoorde van alleen geboren tweelingen en alles op zijn plaats begon te vallen ? het ontbrekende deel, het verdriet daarover, het niet kunnen kiezen of ik nu wel of niet wilde verbinden aan het leven. Verbind ik me aan het leven, dan verraad ik mijn niet-geboren tweelinghelft. al ruim veertig jaar doe ik verslag van mijn zoektocht in mijn gedichten, om vast te leggen wat ik leer, te groeien en wellicht iets door te geven aan anderen.

Is Regen is hier - Neerslag van een leven lang zoeken naar verbinding en een eigen identiteit het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Regen is hier - Neerslag van een leven lang zoeken naar verbinding en een eigen identiteit