RENS - Mijn lifestyleguide

RENS - Mijn lifestyleguide

Gelezen 20 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Spots 1   Topics 0

Leven zoals Rens met haar nieuwe lifestylegids.

RENS - Mijn lifestyleguide geeft inspiratie voor een bewuste, positieve levensstijl. Aan de hand van vele handige tips, oefeningen en inspiratie leert Rens Kroes je om bewust en puur door het leven te gaan.

Rens vertelt heel persoonlijk over haar jeugd en over het opgroeien in Friesland. Hoe ziet haar dag eruit en hoe past ze haar drie pijlers - gezonde voeding, ontspanning en beweging - toe? Ook dit boek bevat weer een aantal powerfood-recepten. Daarnaast laat Rens zien hoe eenvoudig je je eigen beauty- en schoonmaakproducten kunt maken.

RENS - Mijn lifestyleguide speelt in op de toenemende trend om groener te willen leven, kritischer te zijn over je verbruik en gebruik van producten, balans te vinden en goed voor jezelf te zorgen. Mindset en ontspanning zijn naast voeding erg belangrijk voor haar. Verder besteedt zij aandacht aan beweging, hoe je jezelf het beste op- en ontlaadt en hoe je bewust leeft.

Rens Kroes inspireert en bereikt dagelijks meer dan 450.000 mensen, die zij een kijkje geeft in haar Powerfood Lifestyle. In de afgelopen vijf jaar heeft Rens een groot platform opgebouwd en deelt zij haar tips & tricks via persoonlijke blogs, video's en haar vier bestsellerkookboeken. Gezonde voeding, ontspanning en beweging staan centraal in deze levenswijze. Rens is een van de eerste foodbloggers en -vloggers die zich focust op het bereiden en eten van powerfood: onbewerkte producten met hoge voedingswaarden. Zij is een pionier van de food en lifestyle influencers en onderscheidt zich door haar eerlijke, transparante en positieve mindset.

Lifestyle & Vrije tijd
Eten en drinken algemeen
Lifestyle algemeen
Spectrum
01 november 2018

Recensies

Heerlijk

door: Gel 1 like
Dit is een heerlijk boek. Ik kan niets anders zeggen. Dit boek is zeker je geld en je tijd waard. Ik kan het zeker aanbevelen.