Rens Kroes_Powerfood Friesland New York

Powerfood - Van Friesland naar New York

Gelezen 25 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 3
Culinair Artikelen 10 Lijsten 3   Topics 0

Meer Powerfood: van Friesland naar New York
Rens Kroes biedt opnieuw een verzameling recepten voor een happy & healthy lifestyle! Haar jeugd in Friesland legde de basis voor Rens’ kennis van en interesse in gezonde voeding. Nog steeds vindt zij daar volop inspiratie voor nieuwe recepten. New York is de stad die ten grondslag lag aan Rens’ wens om voedingskundige te willen worden. Het is de stad die haar eindeloos inspireert. De stad die bovendien bakermat is van vele gezondheidstrends. Het contrast tussen stad en platteland komt tot uitdrukking in Rens’ heerlijke en toegankelijke recepten en in de fraaie food- en lifestylefotografie.

Foodcoach Rens Kroes heeft haar eigen praktijk. Zij debuteerde in 2014 met Powerfood, pure recepten van Rens Kroes voor een happy & healthy lifestyle. Met vele publicaties en media-optredens weet Rens een enorme groep fans en volgers aan zich te binden.

Culinair

Meer artikelen

Hebban recensie

Powerfood 2 is een 'happy food' boek voor de fans van Rens

door Fabulous Food Fan op 23-06-2015

Verkoopkanon Rens Kroes (haar eerste boek is tot nu toe meer dan 150.000! keer verkocht) heeft een nieuw Powerfood boek geschreven: Van Friesland naar New York.

Om meteen met de deur in huis te vallen; ja het is meer van hetzelfde, ja het is wel heel erg over Rens, ja ze zal ongetwijfeld meeliften op de naam van haar zus, ja het is echt een boek voor en door een hedonistische twintiger en ja aan...

Lezersrecensies (2)

Powerfood van Friesland naar New York

door: Astrid80 1 like
Ik vind het een heerlijk kookboek! Ik kan er echt veel recepten uit halen, die ik wil maken! Ik moet glutenvrij en lactosevrij eten en deze recepten zijn voor het meeste al glutenvrij en lactosevrij ervan maken is dan net zo makkelijk!

Het shoppen waard

door: marjolijn 1 like
Rens Kroes haar tweede boek ligt in het verlengde van haar eerste kookboek. De stijl is hetzelfde waardoor de boeken niet alleen leuk naast elkaar staan in de boekenkast, maar waardoor je de twee boeken ook goed naast elkaar kunt gebruiken. Net als het eerste boek staat ook het tweede boek van...