Reset

Wat als je het opnieuw mocht proberen? Die ene keuze kon terugdraaien? In 1922 schreef Albert Einstein zijn theorie voor een gelukkig leven op een briefje van het Imperial hotel in Tokyo en hij gaf het aan een piccolo. Bijna een eeuw later wordt het vergeelde briefpapier een onbekende Japanner fataal. Ging het de moordenaar alleen om die ene simpele zin, of heeft Einstein ons meer nagelaten dan op het eerste gezicht lijkt?

Kan de in mindfulness getrainde inspecteur De Haas, die strict haar werktijden in ogenschouw neemt en door middel van meditatie en yoga de balans lijkt te hebben gevonden tussen haar werk en het moeder-zijn, dit raadsel ontrafelen?

Is Reset het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Reset