Met deze bundel maak je kennis met verschillende gedichten waarbij een emotie naar voren wordt gebracht. De emotie is omschreven in een verhaal. Naast enkele gedichten vind je een lege pagina aan de rechterkant. Hier kun je je eigen gevoelens op papier zetten. Dit met een tekening of een verhaaltje. Waar denk je aan als je dit gedicht leest? Word je hier vrolijk van, of juist verdrietig? De emotie die ik als schrijfster aan de gedichten heb gekoppeld, vind je helemaal achteraan in de bundel terug. Zo kun je jouw eigen gevoel over de gedichten vergelijken of herkennen.

Is Rijmen op gevoel - Een interactieve gedichtenbundel voor kinderen van alle leeftijden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Rijmen op gevoel - Een interactieve gedichtenbundel voor kinderen van alle leeftijden