Robot aan het stuur

Nemen robots de wereld over? Robots, artificiële intelligentie, het Internet of Things, zelfrijdende wagens: we staan op de rand van het 'tweede machinetijdperk'. Dat levert kansen op, maar ook uitdagingen. Want technologie is nooit waardenvrij. Met de opkomst van slimme, (semi)autonome technologie wordt de ethische kant van innovaties bovendien belangrijker dan ooit voor bedrijf en samenleving. Robot aan het stuur bekijkt de grote technologische trends door een menselijke bril en werkt een kader uit waarmee innovators, ondernemers en maatschappelijke spelers kunnen bijdragen aan ethische innovatie.

Is Robot aan het stuur het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Robot aan het stuur