Romeo

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Romeo is de ideale minnaar, de droom van iedere vrouw. Maar heen enkele vrouw heeft zijn verleidingskunsten overleefd. Zijn slachtoffers zijn de sterkste, moeilijkst te kwetsen persoonlijkheden van San Francisco: knappe, intelligente carrièrevrouwen, die zich maar al te graag door zijn duistere fantasieën laten meeslepen. Ze weten alleen niet dat Elze eraan zullen sterven.

Doctor Melanie Rosen, een psychiater die een studie heeft gemaakt van het karakter van seriemoordenaars, is Romeo's vijfde slachtoffer. Maar ook het slachtoffer van haar eigen onbedwingbare verlangens... In Mela'ies dagboek vind Romeo een beschrijving van zijn ideale verovering: haar zuster Sarah, die nog steeds gebukt gaat onder een traumatische ervaring uit haar jeugd.

Sarah Rosen is echter vastbesloten de moord op haar zuster te werken. Ze laat zich met opzet in zijn val lokken, in de verwachting dat de politie haar zal beschermen. Maar niemand kan haar beschermen tegen haarzelf...

Peter de Rijk
Het Spectrum