Rood bloed

Fantasy & SF   Topics 0

De hedendaagse Amber deelt haar bestaan met de mannelijke persoonlijkheid die zij in een vorig leven was, de middeleeuwse Tas. Bij terugkomst uit Hongarije, waar zij de oorsprong van hun vroegere levensverhaal hebben gevonden, krijgen Amber en haar vriendin Livine onthutsend nieuws. Ambers leven zoals zij dat heeft gekend is voorgoed voorbij. Om deze verschrikkelijke schok te verwerken neemt Livine haar opnieuw mee op reis, naar de enige plek waar Amber de troost kan vinden die ze zo nodig heeft: Schotland. Wat zal het echter met Tas doen, als hij terugkeert naar het land waar zijn bloed heeft gevloeid en hij op gewelddadige wijze is gedood? Welke herinneringen zullen er nog meer bovenkomen aan zijn intense bestaan als meedogenloze huurling? Vanaf het moment dat Amber en Livine aankomen in de Scottish Highlands, gebeuren er vreemde dingen en lijkt de tijd niet meer zijn normale verloop te hebben. Hun verleden is dichterbij dan ooit en zowel Amber en Tas als Livine en Kev komen onder invloed van de magische Hooglanden. Staat alles wat er heeft plaatsgevonden eigenlijk wel vast, of is het mogelijk het verleden alsnog te veranderen?

Fantasy & SF
Rode trilogie (3)
Writing Warriors
01 november 2021
01 november 2021
9789082312065

1 keer bewerkt, laatste bewerking door JelleTas (voorheen Daniëlle Pasma)

Reacties op: Rood bloed