Rood waas

Gelezen 193 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 90 Favoriet 5 Recensies 28
Thrillers & Spanning Lijsten 4 Spots 1   Topics 0

Patholoog-anatoom Kay Scarpetta is op weg naar de beruchte vrouwengevangenis in de Amerikaanse staat Georgia. Ze gaat daar een gedetineerde opzoeken die informatie zegt te hebben over de dood van Jack Fielding, Scarpetta?s collega die een halfjaar geleden vermoord is.

Tijdens haar speurtocht stuit ze op een bizarre samenhang tussen wat Jack is overkomen en andere feiten: een gezin dat jaren geleden is uitgemoord, een jonge vrouw in de dodencel, en diverse onverklaarbare sterfgevallen binnen de gevangenis. Er blijkt zelfs een verband te zijn met een uiterst destructief wapen dat internationaal grote schade kan aanrichten.

Thriller
29 november 2011
23 oktober 2013

Niet zo toegankelijk

door: Jacqueline Coppens 1 like

Op een snikhete dag vertrekt forensisch patholoog Kay Scarpetta naar een vrouwengevangenis in Georgia om een gesprek te voeren met een gevangene die haar mogelijk meer kan vertellen over de dood van haar collega Jack Fielding. In de gevangenis wordt ze ontvangen door de directrice, die haar stevig...

Reacties op: Rood waas