Rudolphs christmas

Rudolph's Christmas

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 1
Culinair Artikelen 10 Lijsten 2 Spots 3   Topics 0

Van Rudolph van Veen mag het hele jaar wel Kerstmis zijn; vandaar dat hij al zijn kerstrecepten heeft verzameld in hét ultieme kerst-inspiratieboek voor zowel kook- als bakliefhebbers: Rudolph's Christmas!

In Rudolph's Christmas vind je recepten voor alle momenten en situaties rondom Kerstmis. Denk aan de kerstversiering op school (leuke, kleine gerechtjes), kerstcadeaus om op te eten (eetbare cadeautjes), I'm dreaming of a light Christmas (slanke recepten), een groen(t)e kerst (vegetarische gerechten), lazy Christmas (minimale inspanning en/of kliekjes) of gourmet-pret (het nieuwe gourmetten). Natuurlijk worden alle klassiekers niet vergeten, geeft Rudolph suggesties voor menu's en helpt hij bij het time-management in de keuken. Kortom: dankzij Rudolph wordt het een kerst om nooit te vergeten!

Culinair

Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Vergeet die titel

door Kitchen Table Happiness op 16-10-2015

Buiten is het 17° Celsius onder een strakblauwe lucht. Niettemin stuit ik op een barrière van pepernoten, kruidnoten en gevulde speculaas als ik met mijn karretje de hoek omdraai in de supermarkt. Er valt niet aan te ontkomen, nog tien weken en dan zet de Goedheiligman weer voet aan wal. Maar Kerstmis? Dat is nog heel ver weg, toch.

Nou niet als je Rudolph’s Christmas van 24 Kitchenkok Rudolph van...