Rugzakverhalen

Reizen in de jaren '80 en '90 bevatte uitdagingen, die de tegenwoordige tijd niet meer van ons vraagt. Er was geen internet, geen google maps. Met behulp van een reisgids, die bij aankomst vaak toch al achterhaald was, moesten de hoogtepunten van een land worden bezocht. Dit leidde tot meer spontane ontmoetingen, veel onverwachte gebeurtenissen, wat met een creatieve geest moest worden opgelost. Zeker in de tijd, waarin Corona ons leven beheerst en menselijk contact door regels wordt bepaald, is het een genot om deze korte reisverhalen te lezen, waarin met humor en de nodige zelfspot de hoogte- maar ook dieptepunten door de auteur worden beschreven, alsof u er zelf bij was.

Is Rugzakverhalen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Rugzakverhalen