De rust van de kust

DE RUST VAN DE KUST is een verhalenbundel die je meeneemt in drieëntwintig bijzondere verhalen over herinneringen, afscheid nemen, vriendschap en alle andere dingen die in het leven aan bod komen. Een bundel geschreven door negen schrijvers. Met ieder een eigen boeiende schrijfstijl en de verschillende genres die zijn aangesproken, heeft dit geleid tot een gevarieerde bundel die de moeite waard is om te lezen.

Vanavond ga ik zwemmen zoals ik nog nooit heb gezwommen, de zinkende zon achterna, de einder tegemoet, schrijft Pieter Siercks in zijn meeslepend verhaal 'Brandend Zand'.

In mijn haast struikel ik en val. Het boekje rolt uit mijn broekzak de weg over. De zak met mango's scheurt open. Ze rollen over de hele weg. Schrijft Tanya Hartman Kok in haar verhaal Zonne'schijn' waar niets is wat het lijkt.

SchrijvenInHoorn heeft de krachten van de schrijvers gebundeld, in hun zoektocht om samen een passie te delen: Schrijven. Samen met de bundel 'De Lust Van De Stad' vormt 'De Rust Van De Kust' een tweeluik waarin tegenstellingen centraal staan. Lust, stad en vergeten versus rust, kust en herinneren.

Is De rust van de kust het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De rust van de kust