Rust vinden in een wereld die maar doordraait.

Rust vinden in een wereld die maar doordraait.

‘Rust vinden in een wereld die maar doordraait’ van Magnus Fridh is hét boek voor iedereen die wil profiteren van meer stilte in het dagelijkse leven, maar de drukte van de dag gewend is en de pauzeknop niet zo snel kan vinden.

Het moderne leven is meestal een chaotische mix van doen, moeten, streven, strijden en bereiken. Rust en stilte staan te vaak op de tweede plaats. Maar stiltemomenten zijn juist heel goed voor ons. ‘Rust vinden in een wereld die maar doordraait’ is een onmisbare gids vol praktische adviezen voor wie de chaos van het alledaagse wil loslaten en klaar is om de rust te omarmen.

Magnus Fridh is een bekende Zweedse meditatie- en yogadocent en de oprichter van de Mindfulness App die in 13 talen te downloaden is. Hij is een veelgevraagde spreker en influencer op het gebied van mediatie en mindfulness en heeft een diepe kennis van Boeddhisme en yoga.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen