S is van Spiritualiteit

Ik heb 12 jaar bij het Korps Mariniers gediend en heb me jaren ingezet voor het verbeteren van de veiligheid in de stad Rotterdam. Het laatste waar ik me mee bezig hield, was spiritualiteit. Ik had altijd het gevoel dat het een wereld was voor zwevers, kruidentheedrinkers en andere geitenwollensokkentypes. Het had me niet eerder aangesproken en ik hield me er verre van.
Na een roerige persoonlijke periode ging ik op zoek naar antwoorden op voor mij belangrijke levensvragen. In die zoektocht ben ik ook het spirituele pad op gegaan en stapte ik in een voor mij totaal nieuwe wereld. Juist in de wereld van spiritualiteit vond ik de antwoorden die ik zocht. Tijdens deze zoektocht zei ik vaak tegen mezelf: “Had ik dit als kind maar geweten, dat had me een hoop ellende bespaard”. Precies die gedachte heeft me op het idee gebracht een boek te maken voor jongeren (en hun nieuwsgierige ouders) over de diverse onderwerpen van spiritualiteit. Juist om de drempel naar spiritualiteit te verlagen en hen zo jong te inspireren na te denken over het leven.

Is S is van Spiritualiteit het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op S is van Spiritualiteit