Samen

Samen

Gelezen 47 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 41 Favoriet 1 Recensies 5
Artikelen 1 Newsroom 1 Spots 3   Topics 0
‘Donkere wolken stapelden zich in de verte op. We zagen hoe ze zich samenpakten en vroegen ons af… Wanneer zullen ze bij ons aankomen? En hoelang zal de storm duren?’ Samen gaat over een man en zijn hond. Over moeilijke tijden, eenzaamheid, angst en onzekerheid. Maar ook over hoop en nieuwe vooruitzichten. Dit prachtig geïllustreerde verhaal laat ons zien waar het in het leven echt om gaat als het tegenzit: verbinding en saamhorigheid. Vertaald door Susan Smit.

Luke Adam Hawker is een Britse illustrator met meer dan 250K volgers op Instagram. Hij verkoopt zijn limited edition-prints aan fans van over de hele wereld.

Stripboeken
Cadeauboeken algemeen
Altamira
19 mei 2021
19 mei 2021

Katy Hebban Recensent

Precies wat de samenleving nu kan gebruiken

door: Katy 1 like

Een oude man doet zijn hond een leiband aan en begeeft zich in de drukte van elke dag. Rond hem leven de mensen hun leven en staan vaak niet stil bij de manier waarop ze dat doen. Dan steekt er een storm op die de maatschappij tot stilstand brengt. Mensen gaan zich isoleren. In die afzondering...

Reacties op: Samen