Samen naar Santorini

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Phaedra, Lina, Lizzie en Kim zijn al sinds jongs af aan hartsvriendinnen. Al jaren koesteren de vier meisjes een droom: samen een geweldige en onvergetelijke reis maken. Nu ze bijna afgestudeerd zijn, wordt het tijd om die plannen te concretiseren voor ze aan ‘hun volwassen leven’ beginnen. Phaedra komt met het ideale plan aanzetten, een trip naar het Griekse eiland Santorini waar haar grootouders wonen. Dolenthousiast trekken de vriendinnen eropuit. Hun avontuur wordt bijzonder, meer dan ze ooit hadden verwacht. 'Weg naar Milos', het bestsellerdebuut van C.M.M. Dellamonte, liet lezers al een eerste keer proeven van de paradijselijke schoonheid van een van de Griekse eilanden. In zijn tweede roman, die een geheel losstaand verhaal brengt, trekt de auteur weer naar de Cycladen – ditmaal naar het al even perfecte Santorini. Opnieuw weet Dellamonte de verbluffende schoonheid van het eiland op een heel eigenzinnige wijze te capteren, met een scherp oog voor de uitstekende gastronomie en idyllische setting. Al na enkele hoofdstukken waan je jezelf op het zonovergoten eiland en zwijmel je mee met alle pracht die er te ontdekken valt. De nieuwe roman van C.M.M. Dellamonte brengt een heerlijk feelgood-avontuur op het wondermooie Santorini!

Feelgood
Beefcake Publishing