Samen staan we sterker

Samen staan we sterker

Rank 4065 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
De omstandigheden in de wereld zijn momenteel ongekend. Deze wereldwijde pandemie heeft ons leven ontwricht, op alle mogelijke manieren.
Samen staan we sterker is een praktisch en inspirerend kompas om je door deze turbulente tijden heen te loodsen, zodat je niet meer weerstand biedt maar weerbaar wordt, en je in deze chaos voor jezelf en je familie kunt blijven zorgen.
Het helpt je kalm te blijven, te beseffen wat echt belangrijk is, je leven te versimpelen en een goede basis te leggen voor herstel. Uiteindelijk zal de hoop en potentie die in deze situatie verscholen ligt zich openbaren.
Al jarenlang zijn er signalen dat we het als mensheid rustiger aan moeten doen, en dit zou weleens onze kans kunnen zijn. Dit boek toont je hoe je een langzamer leven kunt omarmen en zelfredzamer kunt worden, terwijl je tegelijkertijd ziet hoe je met alles en iedereen in verbinding staat.
Met inzichten van over de hele wereld en opdrachten om even bij stil te staan, biedt dit boek troost en herinnert het ons aan alles waar we dankbaar voor moeten zijn.
Het is een uitnodiging om even op pauze te drukken, adem te halen en simpelweg ons best te doen in de situatie waarin we ons bevinden. Zo creëren we ruimte voor reflectie, verjonging en hoop, door het heden te omarmen en opnieuw te bedenken hoe we willen leven.
Samen staan we sterker. Samen komen we hier uit.
En misschien, heel misschien, wordt de wereld na dit alles een betere plek.
Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen