Sappelaars - en ons aller geluk

In Sappelaars en ons aller geluk  beschrijft Jan hoe hij opgroeide, zich ontwikkelde en zijn belevenissen in het bedrijfsleven. Zonder wrok maar wel met een kritische blik en een beetje spot kijkt hij naar het verleden. U treft hier geen wetenschap van een hooggeacht econoom of andere wijsgeer aan. Nee, een gewezen metaalbewerker meende zich ook enige openhartigheid te kunnen veroorloven. De daadwerkelijke kennis van de werkvloer heeft hem beslist ondersteund bij het neerzetten van zijn verhaal. Bij het vastleggen van dat verhaal en de historie weet Jan ook nog geregeld een connectie te maken met de hedendaagse systemen en arbeidsethiek.

Is Sappelaars - en ons aller geluk het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Sappelaars - en ons aller geluk