Schaduwkant

Schaduwkant

Rank 2151 Gelezen 101 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 27 Favoriet 3 Recensies 7
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Top25's 2   Topics 0
Psychologische thriller Als Kate Benson de recente vakantiefotos van vrienden bekijkt, krijgt ze de schrik van haar leven: haar man Charlie staat op de foto. Dat is onmogelijk, hij is namelijk overleden. Maar Kate weet zeker dat het haar grote liefde is die op de achtergrond staat. Ze besluit terug te keren naar de plaats waar hij een jaar eerder op mysterieuze wijze verdronk. Of werd hij vermoord? Haar vrienden verklaren haar voor gek, maar Kate ontdekt de schokkende waarheid. Ruth Newman (33 jaar) werkt aan de universiteit van Cambridge. Haar debuut Vleugels van angst werd bekroond met de Long Barn Books Award
Yolande Ligterink
Sijthoff
04 oktober 2010

Lezersrecensies (5)

Spannend

door: Joyce Korfker- de Wandel 1 like
Mooi verhaal over de kracht van liefde. Spannend omdat je lang moet wachten of t inderdaad haar echtgenoot is en wie de dader(s) zijn en hoe t afloopt. Door zoals eerder vermeld grote wendingen in t verhaal is t soms even lastig te volgen. Toch zeker een 4 sterren van mij.

De lezer in de schaduw van Kate

door: Nette_VE 1 like
“Ik kon niet wachten tot ik weer in mijn kamer was en alleen kon zijn. Wat bedoelde het dat dienstmeisje met ‘hij vertelt leugens’? Dacht ze dat hij loog over Charlie?” Kate Benson, een jonge vrouw die een jaar na de dood van haar man Charlie nog steeds in het zware verwerkingsproces zit...

1 like
In het eerste gedeelte wordt er veel teruggegaan naar het verleden. Deze zijn soms wat langdradig, pas veel late wordt duidelijk wat de connectie is. Het tweede deel, krijgt meer vaart, meer spanning. Maar wie is wie, en wie staat aan welke kant? Dit blijft tot het eind onduidelijk.

door: Kim Mulder 1 like
Op de voorkant staat psychologische thriller. maar dat is het absoluut niet. De eerste 150 blz zijn best aardig. maar daarna gaat de schrijfster helemaal los. En draait ze de hele tijd 180 graden dan weer goed dan niet. heel vervelend!

door: Sonja Star-de Vries 1 like
Dit boek is te koop voor slechts EUR 5,00. Het leest als een trein met misschien wel wat toevalligheden maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb het nog niet uit maar ik ben wel zeer benieuwd naar de ontknoping. Helaas vond ik het laatste gedeelte in Las Vegas en de ontknoping het minste van het...