Schaduwstrijder

Schaduwstrijder

Gelezen 52 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 38 Favoriet 1 Recensies 27
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Een massagraf in de Syrische woestijn, een gevangengenomen moordcommando en de grootste ontdekking uit de geschiedenis van de mens.

Suzanne Boyle, een Britse in dienst van de CIA, zet alles op alles om de wereld van de ondergang te redden. In een zoektocht die haar langs de heetste brandhaarden op aarde voert, roept Suzanne de hulp in van oude en nieuwe vrienden. Maar leidt het spoor dat ze volgt eigenlijk wel naar redding?

Ontdek het in Schaduwstrijder, waar drie personages langs verschillende wegen naar dezelfde plek op aarde reizen. Alle drie hebben ze een ander doel, hun reizen echter hebben één ding gemeen: een zekere dood voor allen.

Thriller
LetterRijn
16 september 2019
12 september 2019

De wereld redden

door: veravb

Pjotr Vreeswijk heeft met Dwaalspoor en Masterplan al bewezen dat hij weet waarover hij schrijft wanneer het over veiligheidsdiensten, wereldwijde complotten en actie gaat. In het nawoord dat je zeker moet lezen, lijst hij de schrijvers op die hem beïnvloed hebben, Robert Ludlum, Clive Cussler, ...

Reacties op: Schaduwstrijder