Schapen heb je al genoeg

Op de vlucht voor het dodelijk saaie Apeldoorn verhuisde Dominique Vos (1982) enkele jaren geleden naar Arnhem. Gelukzoeker Vos ging op ontdekkingstocht door de stad die hem zo fascineerde, vermeed de geijkte plekken en personen, en stuitte op talloze bijzondere mensen en verhalen. Verhalen die hij wilde delen. Schapen heb je al genoeg is het resultaat van Vos’ zoektocht naar de ware ziel van de Arnhemmer,, die hem regelmatig recht in de bek uitlachte, omdat Arnhemmers het nu eenmaal vreemd vinden om bewonderd te worden. In Klarendal stond Vos daarom al gauw bekend ‘als die gek die ons Ernems wil heuren proaten.’ Schapen heb je al genoeg is rijkelijk gevuld met Arnhemse paradijsvogels, die helaas met uitsterven bedreigd worden en in dit boek in woord en beeld worden geconserveerd.

Is Schapen heb je al genoeg het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schapen heb je al genoeg