Een Arnhemmer is niet voor Ajax

Het is maar voetbal. Alsof je tegen een geloofsfanaticus zegt: die Bijbel van jou is ook maar verzonnen. Wanneer Marijke na een Vitesse-nederlaag Tomas en Hans wil kalmeren met 'het is maar voetbal', gooit ze onbedoeld olie op het vuur.
'Een Arnhemmer is niet voor Ajax' beschrijft hoe de levensloop van een Arnhems gezin verweven is met voetbalclub Vitesse. Zowel gezin als club blijken vruchtbare ingrediënten voor een vermakelijke, met clubliefde en humor doordrenkte verhalencocktail.

'Een Arnhemmer is niet voor Ajax, zoon,' legt Hans me eind jaren negentig uit. 'Al heb ik jou zelf besmet, genezen zal je!'

Is Een Arnhemmer is niet voor Ajax het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Een Arnhemmer is niet voor Ajax