Schemerduister

Sigrid is getrouwd me de veel oudere Jake, een getalenteerd schilder, die ooit haar docent op de kunstacademie was. De aantrekkelijke, maar ongenaakbare Jake oefent een onweerstaanbare aantrekkingskracht op Sigrid uit, zelfs als hij agressief en gewelddadig is.

Tot het moment dat hij te ver gaat en Sigrid, gebroken en mishandeld, hun afgelegen cottage ontvlucht. Sigrid vindt bescherming en onderdak bij vrienden in St.-Ives. En daar beginnen haar wonden te helen en haar gevoelens tot rust te komen. Totdat Jake zich weer in haar leven dringt en haar genadeloos confronteert met zichzelf en de duistere geheimen uit haar jeugd.

Te midden van de ruige natuur van Cornwall en Dartmoore leveren Jake en Sigrid een wanhopige strijd die pas ten einde zal zijn als de vernietigende cyclus van het verleden doorbroken wordt.

Is Schemerduister het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schemerduister