Schrijf eens even normaal joh!

Rick Evers en Willem VerdaasdonkSchrijf eens even normaal joh!Snel beter schrijven met glimlachgarantieVeel mensen vinden schrijven lastig. Dat is jammer, want schrijven is leuk. En best makkelijk. Als je tenminste schrijft zoals je praat. Ingewikkelder hoeft het niet te zijn. We maken het onszelf vaak onnodig moeilijk: 'Hierbij doe ik u de offerte toekomen.' En als we een sollicitatiebrief schrijven, zijn we ineens woonachtig en werkzaam. Waarom zo formeel? Zo oubollig? Vergeet wat je ooit op school geleerd hebt. Liefst per direct.Schrijf eens even normaal joh! is een boek voor iedereen die wel eens schrijft. Wat voor tekst dan ook. Het is een eyeopener voor beginnende, geoefende en zelfs doorgewinterde schrijvers. Ideaal voor studenten. En allesbehalve doorsnee. Met onder meer tips en tricks als het broodje afhaak, de broertjes Suf & Duf en de vier watjes wordt schrijven niet alleen weer leuk, maar worden je teksten ook ijzersterk. Van de eerste tot de laatste zin.Een boek dat gelukkig niet gaat over spelling en grammatica. En verder bijzonder is door:* een wereld aan voorbeeldteksten* de tekstchecks en checklists* de columns tussendoor* de luchtigheid.En dus die glimlachgarantie. Over de auteurs Willem Verdaasdonk is medeoprichter van Taaluilen, een bedrijf dat organisaties helpt op een makkelijke en menselijke manier te communiceren. Hij is trainer, adviseur en inspirator. Tijdens zijn schrijftrainingen zien cursisten dat schrijven voor iedereen weggelegd is. Ze krijgen er plezier in.Rick Evers is communicatieadviseur, columnist, tekstschrijver en trainer. Als eigenaar van Jou | tekst & training helpt hij mens en organisatie aan krachtige teksten. Zijn motto bij al zijn teksten en trainingen: het gaat niet om jou, het gaat om je lezer.Uitvoering:PaperbackOmvang:180 pagina'sAuteurs:Evers & VerdaasdonkFormaat:14 x 21 cmISBN:9789462961630NUR:770THEMA'S:CBV, CBWPrijs:

Is Schrijf eens even normaal joh! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Schrijf eens even normaal joh!