Schroef jezelf los

Wat doe jij als je leven op zijn kop staat? Blijf je op dezelfde manier doorgaan of ben je bereid jezelf los te schroeven?

In dit boek laat Femke Deckers (1976) zien hoe je creativiteit kunt inzetten om je leven opnieuw vorm te geven. Want als je je zelfopgelegde beperkingen uitdaagt en durft te spelen met denkpatronen, dan opent zich een wereld aan mogelijkheden.

Toen Femke geconfronteerd werd met haar grootste angst: wellicht nooit meer kunnen lopen, werd ze gedwongen zichzelf opnieuw uit te vinden. Als creatief professional kende ze alle theorieën rond
creativiteit, maar nu moest ze die toepassen op haar eigen leven. In dit boek neemt Femke je mee op de eigenwijze reis van haar creatieve persoonlijke ontwikkeling: langs de schaduwkanten van de schaamte, de pijn én verlichting van het loslaten van patronen, naar verrassende invalshoeken en flexibele perspectieven. Met creativiteit als wegwijzer om beperkingen te omarmen en te spelen met onzekerheden. Zodat er ruimte ontstaat om de mooiste dromen waar te maken.

www.femkedeckers.nl

Gezondheid & Psychologie