Secret - S.E.C.R.E.T.

Secret

Gelezen 99 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 30 Favoriet 3 Recensies 7
Literatuur & Romans Artikelen 2   Topics 0

In S.E.C.R.E.T. zijn GEEN OORDELEN. GEEN GRENZEN. GEEN SCHAAMTE. Cassie Robichaud slijt haar dagen in eenzaamheid sinds de dood van haar man. Ze werkt als serveerster in Caf? Rose in New Orleans en haar avonden brengt ze thuis door, met haar kat en een pot thee. Maar als ze een notitieboekje vindt dat een mysterieuze vrouw in het caf? heeft laten liggen, verandert Cassies wereld voorgoed. De expliciete ontboezemingen in het boekje choqueren en fascineren Cassie, en voeren haar uiteindelijk naar S.E.C.R.E.T., een geheim genootschap van vrouwen dat zich tot doel stelt andere vrouwen te helpen hun wildste, intiemste seksuele fantasie?n tot werkelijkheid te maken. Cassie begint aan een opwindende reis van tien stappen door een reeks ontmoetingen met adembenemende mannen, die haar wakker schudden en haar als nooit tevoren bevredigen. Zodra ze haar remmingen loslaat, vindt ze een nieuw zelfvertrouwen dat haar de moed geeft om een hartstochtelijk leven te gaan leiden. Zowel erotisch als bevrijdend, is S.E.C.R.E.T. een wereld waar fantasie werkelijkheid wordt.

Literatuur & Romans , Romantiek
Marike Groot Sander Brink