Sigaren Geknipt genot

Sigaren tref je in de meest uiteenlopende formaten, kleuren en smaken. Van de plantage tot in het sigarenkistje ondergaat de tabak erg veel verschillende handelingen. Top sigarenmakers zorgen door passie en vakmanschap voor het verschil, dat zie en dat proef je. Smaken, genieten en tot rust komen, daar gaat het om voor wie van tijd tot tijd een sigaar degusteert.
'Sigaren – geknipt genot' werpt een eenvoudige blik op het fascinerende proces om een sigaar te maken maar zet evenzeer de belevenis centraal. Geurige anekdotes, interessante weetjes, compact gerolde kennis of cartoons met een bruin kantje: het draagt allemaal bij tot het genot. Nee, we hebben het niet over roken maar des te meer over genieten.
Het boekje zit in een onvervalst sigarenkistje en is ook vertaald in het Frans en Engels. Zonder meer een heerlijk hebbeding.

Is Sigaren Geknipt genot het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sigaren Geknipt genot